Wymagania:
wykształcenie: wyższe kierunkowe, preferowane nauki humanistyczne oraz nauki społeczne
lub studia podyplomowe związane z prowadzeniem działalności kulturalnej lub artystycznej,
staż pracy i doświadczenie zawodowe: co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy
związanej z prowadzeniem działalności kulturalnej lub artystycznej. Doświadczenie w pracy w
organizacji kulturalnej lub instytucji kultury i na kierowniczym stanowisku będzie
dodatkowym atutem,
dodatkowe: praktyczna znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego w
mowie i piśmie oraz dyspozycyjność, punktualność, rzetelność.
Wiedza specjalistyczna:
znajomość problematyki organizacji i realizacji wydarzeń i eventów kulturalnych,
umiejętności w zakresie pisania, prowadzenia i rozliczania projektów dofinansowanych ze
środków zewnętrznych (doświadczenie przy projektach unijnych będzie dodatkowym
atutem),
znajomość problematyki promocji wydarzeń i eventów,
umiejętność organizacji pracy,
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
znajomość problematyki kulturalnej w zakresie muzyki, literatury, filmu i sztuk wizualnych.
Zakres zadań wykonywanych:
nadzór i zarządzanie działem artystycznym Centrum Kultury Dwór Artusa w tym jego
właściwa organizacja,
przygotowanie planów artystycznych, według koncepcji strategicznej zawartej w kontrakcie
zarządcy instytucji,
inicjowanie i realizacja wydarzeń i zadań polegających na zaspokojeniu potrzeb mieszkańców
Torunia w zakresie życia kulturalnego oraz kompleksowa organizacja imprez, w tym wydarzeń
o charakterze lokalnym, krajowym i międzynarodowym,
inicjowanie działań artystycznych i edukacyjnych przyczyniających się do tworzenia
pozytywnego wizerunku Centrum Kultury Dwór Artusa,
przygotowanie i nadzorowanie realizacji wydarzeń artystycznych wynikających z planu
instytucji,
nadzór nad promocją wydarzeń artystycznych Dworu Artusa za pomocą konwencjonalnych
i nowych mediów (dedykowane strony www, portale społecznościowe, i inne nowe formy
promocji), w tym współpraca z grafikami i drukarniami przy tworzeniu druków promujących
wydarzenia instytucji, a także obsługa kanałów społecznościowych,
nadzór nad stroną internetową Centrum kultury Dwór Artusa (artus.torun.pl),
nadzór nad realizacją programów grantowych realizowanych przez Dwór Artusa w zakresie
działalności artystycznej,
współpraca z podmiotami o podobnym charakterze w kraju i za granicą,
śledzenie aktualnych zdarzeń artystycznych w życiu kulturalnym kraju i za granicą.
Wymagane dokumenty:
CV oraz list motywacyjny,
kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz
dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.
Tryb przeprowadzenia naboru:
Dokumenty należy przesyłać mailowo na adres sekretariat@artus.torun.pl lub składać osobiście w sekretariacie Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu (Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń) do dnia 27 września 2023 roku do godziny 10.00. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu nawiązania współpracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych)”. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 662 072 661.
Informacje o przebiegu naboru:
Informujemy, że nadesłanych i złożonych ofert nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo
odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wyniki naboru zostaną podane do wiadomości poprzez
wywieszenie ich na stronie internetowej instytucji – BIP.
Toruń jest kandydatem do Europejskiej Stolicy Kultury 2029.
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe kierunkowe, preferowane nauki humanistyczne oraz nauki społeczne
lub studia podyplomowe związane z prowadzeniem działalności kulturalnej lub artystycznej, - staż pracy i doświadczenie zawodowe: co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy
związanej z prowadzeniem działalności kulturalnej lub artystycznej. Doświadczenie w pracy w
organizacji kulturalnej lub instytucji kultury i na kierowniczym stanowisku będzie
dodatkowym atutem, - dodatkowe: praktyczna znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego w
mowie i piśmie oraz dyspozycyjność, punktualność, rzetelność.
Wiedza specjalistyczna:
- znajomość problematyki organizacji i realizacji wydarzeń i eventów kulturalnych,
- umiejętności w zakresie pisania, prowadzenia i rozliczania projektów dofinansowanych ze
środków zewnętrznych (doświadczenie przy projektach unijnych będzie dodatkowym
atutem), - znajomość problematyki promocji wydarzeń i eventów,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- znajomość problematyki kulturalnej w zakresie muzyki, literatury, filmu i sztuk wizualnych.
Zakres zadań wykonywanych:
- nadzór i zarządzanie działem artystycznym Centrum Kultury Dwór Artusa w tym jego
właściwa organizacja, - przygotowanie planów artystycznych, według koncepcji strategicznej zawartej w kontrakcie
zarządcy instytucji, - inicjowanie i realizacja wydarzeń i zadań polegających na zaspokojeniu potrzeb mieszkańców
Torunia w zakresie życia kulturalnego oraz kompleksowa organizacja imprez, w tym wydarzeń
o charakterze lokalnym, krajowym i międzynarodowym, - inicjowanie działań artystycznych i edukacyjnych przyczyniających się do tworzenia
pozytywnego wizerunku Centrum Kultury Dwór Artusa, - przygotowanie i nadzorowanie realizacji wydarzeń artystycznych wynikających z planu
instytucji, - nadzór nad promocją wydarzeń artystycznych Dworu Artusa za pomocą konwencjonalnych
i nowych mediów (dedykowane strony www, portale społecznościowe, i inne nowe formy
promocji), w tym współpraca z grafikami i drukarniami przy tworzeniu druków promujących
wydarzenia instytucji, a także obsługa kanałów społecznościowych, - nadzór nad stroną internetową Centrum Kultury Dwór Artusa (artus.torun.pl),
- nadzór nad realizacją programów grantowych realizowanych przez Dwór Artusa w zakresie
działalności artystycznej, - współpraca z podmiotami o podobnym charakterze w kraju i za granicą,
- śledzenie aktualnych zdarzeń artystycznych w życiu kulturalnym kraju i za granicą.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz
dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, - inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy.
Tryb przeprowadzenia naboru:
Dokumenty należy przesyłać mailowo na adres sekretariat@artus.torun.pl lub składać osobiście w sekretariacie Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu (Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń) do dnia 27 września 2023 roku do godziny 10.00. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu nawiązania współpracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych)”. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 662 072 661.
Informacje o przebiegu naboru:
Informujemy, że nadesłanych i złożonych ofert nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo
odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wyniki naboru zostaną podane do wiadomości poprzez
wywieszenie ich na stronie internetowej instytucji – BIP.
Toruń jest kandydatem do Europejskiej Stolicy Kultury 2029.