Rekrutujemy!
Jeśli chcesz razem z nami kreować ofertę jednej z najważniejszych toruńskich instytucji kultury – jesteś we właściwym miejscu! Pracując tu poznasz od podszewki lokalny rynek artystyczny, nawiążesz kontakty z zespołami i ich managementami, a także zyskasz możliwość organizacji koncertów, spektakli, pokazów, wernisaży, wykładów…
Na co dzień Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by jak najwięcej odbiorców dowiedziało się o naszych wydarzeniach oraz by ich organizacja przebiegała bez niespodzianek. Od święta – rozwiązywanie problemów natury wszelakiej, radzenie sobie w sytuacjach nieprzewidzianych i troskliwa opieka nad artystami i artystkami.
Na zgłoszenia czekamy do 20 września 2021 roku do godziny 12:00.
Szczegółowe informacje poniżej:
Rekrutacja – Dział Artystyczny
https://www.e-bip.org.pl/artus/6245
Przewiń w dół, by poznać szczegóły.
Specjalista/Specjalistka ds. organizacji imprez i marketingu
w dziale artystycznym Centrum Kultury Dwór Artusa
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy (równoważny system pracy)
- Wynagrodzenie 3300-4100 zł brutto (w zależności od premii za efekty pracy)
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Możliwość rozwoju, wpływu na panoramę kulturalną miasta oraz udziału w ważnych wydarzeniach kulturalnych
- Pracę w uznanej instytucji kulturalnej
Zadania zatrudnionej osoby:
- Kreowanie i redagowanie informacji na potrzeby strony internetowej, a także mediów tradycyjnych i społecznościowych;
- Kreowanie i kontraktowanie wydarzeń artystycznych, w tym koordynacja prac Galerii Artus;
- Organizacja oraz realizacja marketingu i reklamy imprez inicjowanych przez Dwór Artusa;
- Pomoc i czynny udział w kompleksowej organizacji imprez;
- Pomoc w obsłudze strony www, portali społecznościowych i mediów elektronicznych;
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych lub społecznych);
- Co najmniej roczne doświadczenie w pracy dotykającej problematyki wydarzeń kulturalnych (doświadczenie pracy w instytucji kultury będzie dodatkowym atutem);
- Wysokie umiejętności redakcyjne i tzw. lekkie pióro (doświadczenie dziennikarskie będzie dodatkowym atutem);
- Znajomość problematyki promocji wydarzeń i eventów za pomocą nowoczesnych środków marketingowych;
- Znajomość podstawowych technik Public Relations;
- Samodzielność, kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Znajomość problematyki kulturalnej w zakresie muzyki, literatury, filmu i sztuk wizualnych;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
- Znajomość systemów CMS (w szczególności wordpress)
- Umiejętność pracy w programach do obróbki grafiki (w rodzaju Corel Draw, PS6)
- Umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym.
Dla udokumentowania swoich umiejętności i doświadczenia osoby kandydujące na stanowisko składają:
- Opis[1] jednego nowego wydarzenia, które mogłyby się odbyć w Dworze Artusa, do których należy przygotować:
- źródła finansowania oraz promocji wydarzenia
- tekst promujący wydarzenie do zamieszczenia na stronie internetowej Dworu Artusa
Obie propozycje powinny łącznie zawierać od 1000 do 2000 słów.
- CV z aktualnym adresem mailowym i telefonem kontaktowym zawierające szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz stażu pracy, opatrzone klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182, z późn. zm.)”[2];
- Mile widziana opinia z innego miejsca pracy
Tryb przeprowadzenia naboru:
Dokumenty należy przesyłać mailowo na adres sekretariat@artus.torun.pl lub składać osobiście w sekretariacie Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu (Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń) do dnia 20 września 2021 roku, do godziny 12:00.
Rekrutacja odbędzie się w dwóch etapach. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wyłoni kandydatów/kandydatki, którzy spełniają wymagania formalne, a następnie podda ich aplikacje ocenie, wybierając maksymalnie 15 najlepszych zgłoszeń. Wybrani kandydaci/kandydatki zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, które planowane są na 2. połowę września.
Wyniki rekrutacji:
O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania (którym będzie rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Centrum Kultury Dwór Artusa zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami spełniającymi wymogi formalne. Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Kultury Dwór Artusa.
[1]Centrum Kultury Dwór Artusa oświadcza, że nie wykorzysta pomysłów zawartych w aplikacji bez zgody pomysłodawcy
[2] Administratorem danych osobowych przesłanych w trakcie rekrutacji jest Centrum Kultury Dwór Artusa z siedzibą w Toruniu, Rynek Staromiejski 6. Przesłane przez kandydatów/kandydatki dane osobowe są przetwarzane przez Centrum Kultury Dwór Artusa wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W każdym kandydat/kandydatka może cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem e-mail sekretariat@artus.torun.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.