Rekrutujemy!

 

Jeśli chcesz razem z nami kreować ofertę jednej z najważniejszych toruńskich instytucji kultury – jesteś we właściwym miejscu! Pracując tu poznasz od podszewki lokalny rynek artystyczny, nawiążesz kontakty z zespołami i ich managementami, a także zyskasz możliwość organizacji koncertów, spektakli, pokazów, wernisaży, wykładów…

Na co dzień Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by jak najwięcej odbiorców dowiedziało się o naszych wydarzeniach oraz by ich organizacja przebiegała bez niespodzianek. Od święta – rozwiązywanie problemów natury wszelakiej, radzenie sobie w sytuacjach nieprzewidzianych i troskliwa opieka nad artystami i artystkami.

 

Na zgłoszenia czekamy do 20 września 2021 roku do godziny 12:00.

 

Szczegółowe informacje poniżej:

Rekrutacja – Dział Artystyczny

https://www.e-bip.org.pl/artus/6245

 

 

Przewiń w dół, by poznać szczegóły.

 

Specjalista/Specjalistka ds. organizacji imprez i marketingu

w dziale artystycznym Centrum Kultury Dwór Artusa

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy (równoważny system pracy)
  • Wynagrodzenie 3300-4100 zł brutto (w zależności od premii za efekty pracy)
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Możliwość rozwoju, wpływu na panoramę kulturalną miasta oraz udziału w ważnych wydarzeniach kulturalnych
  • Pracę w uznanej instytucji kulturalnej

 

Zadania zatrudnionej osoby:

  • Kreowanie i redagowanie informacji na potrzeby strony internetowej, a także mediów tradycyjnych i społecznościowych;
  • Kreowanie i kontraktowanie wydarzeń artystycznych, w tym koordynacja prac Galerii Artus;
  • Organizacja oraz realizacja marketingu i reklamy imprez inicjowanych przez Dwór Artusa;
  • Pomoc i czynny udział w kompleksowej organizacji imprez;
  • Pomoc w obsłudze strony www, portali społecznościowych i mediów elektronicznych;

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych lub społecznych);
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy dotykającej problematyki wydarzeń kulturalnych (doświadczenie pracy w instytucji kultury będzie dodatkowym atutem);
  • Wysokie umiejętności redakcyjne i tzw. lekkie pióro (doświadczenie dziennikarskie będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość problematyki promocji wydarzeń i eventów za pomocą nowoczesnych środków marketingowych;
  • Znajomość podstawowych technik Public Relations;
  • Samodzielność, kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Znajomość problematyki kulturalnej w zakresie muzyki, literatury, filmu i sztuk wizualnych;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

 

Mile widziane:

  • Znajomość systemów CMS (w szczególności wordpress)
  • Umiejętność pracy w programach do obróbki grafiki (w rodzaju Corel Draw, PS6)
  • Umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym.

 

Dla udokumentowania swoich umiejętności i doświadczenia osoby kandydujące na stanowisko składają:

  1. Opis[1] jednego nowego wydarzenia, które mogłyby się odbyć w Dworze Artusa, do których należy przygotować:
  2. źródła finansowania oraz promocji wydarzenia
  3. tekst promujący wydarzenie do zamieszczenia na stronie internetowej Dworu Artusa

 

Obie propozycje powinny łącznie zawierać od 1000 do 2000 słów.

  1. CV z aktualnym adresem mailowym i telefonem kontaktowym zawierające szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz stażu pracy, opatrzone klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182, z późn. zm.)”[2];
  • Mile widziana opinia z innego miejsca pracy

 

Tryb przeprowadzenia naboru:

Dokumenty należy przesyłać mailowo na adres sekretariat@artus.torun.pl lub składać osobiście w sekretariacie Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu (Rynek Staromiejski 6, 87-100 Toruń) do dnia 20 września 2021 roku, do godziny 12:00.

Rekrutacja odbędzie się w dwóch etapach. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wyłoni kandydatów/kandydatki, którzy spełniają wymagania formalne, a następnie podda ich aplikacje ocenie, wybierając maksymalnie 15 najlepszych zgłoszeń. Wybrani kandydaci/kandydatki zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, które planowane są na 2. połowę września.

Wyniki rekrutacji:

O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania (którym będzie rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Centrum Kultury Dwór Artusa zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami spełniającymi wymogi formalne. Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Kultury Dwór Artusa.

 

[1]Centrum Kultury Dwór Artusa oświadcza, że nie wykorzysta pomysłów zawartych w aplikacji bez zgody pomysłodawcy

[2] Administratorem danych osobowych przesłanych w trakcie rekrutacji jest Centrum Kultury Dwór Artusa z siedzibą w Toruniu, Rynek Staromiejski 6. Przesłane przez kandydatów/kandydatki dane osobowe są przetwarzane przez Centrum Kultury Dwór Artusa wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W każdym kandydat/kandydatka może cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem e-mail sekretariat@artus.torun.pl. Cofnięcie zgody  pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.